Putina lume o sa aprecieze ce postez aici si cine o sa aprecieze aceste melodii ii multumesc. Nici o manea - spun dinainte ca sa stiti!

marți, 23 iunie 2009

Marduk - Dracul va Domni din Nou in Transilvania

Believe it or not melodia asta m-am gandit sa o pun dupa ce am fabulat cu un prieten despre Eurovision. Am vorbit despre politica din spatele acestui concurs si diverse altele. Incetul cu incetul (Avand in vedere si faptul ca stateam la orale la Bac si ne plictiseam de murim) am inceput sa ne gandim cum ar arata un Eurovision numai cu formatii metal. Ne gandeam la un Eluveitie, la o participare a SUA cu Metallica si am tot defazat. Apoi ne-am gandit ca Suedia ar fi mai bine sa fie reprezentata de Marduk. Apoi mi-am adus aminte de albumul Heaven Shall Burn...When We are Gathered, pe care apare si piesa Dracul va Domni din Nou in Transilvania. In caz ca nu stiati, Marduk a facut un album intreg inspirat din istoria lui Vlad. Piesa principala este asta:

Niciun comentariu: