Putina lume o sa aprecieze ce postez aici si cine o sa aprecieze aceste melodii ii multumesc. Nici o manea - spun dinainte ca sa stiti!

miercuri, 10 iunie 2009

Bob Dylan - One More Cup of Coffee

N-am mai postat de mult timp aici. Toate astea pentru ca am fost ocupat si pentru ca am avut si gandurile in cu totul alta parte. In fine, lasand asta la o parte, m-am gandit ca ar fi dragutz ca sa reincep postarea pe acest blog obscur si necunoscut de nimeni (in afara de niste prieteni si vizitatori care chiar apreciaza ce muzica pun eu pe aici). Ce parere aveti despre Bob Dylan? Foarte multa lume il considera cel mai genial compozitor in viata. Eu personal il consider genial dar nu il venerez ca altii. Oricum, unele melodii sunt pur si simplu geniale si nu are cum sa nu iti placa daca nu iti place muzica buna. In acest post va propun melodia "One More Cup Of Coffee". O prietena care este fan Bob Dylan mi-a spus ca aceasta melodie este compusa pentru o iubire de-a lui Dylan. Presupun ca are dreptate pentru ca suna a melodie care este compusa pentru o femeie la care tii mult. Am dedicat-o si eu cuiva, nu a avut efectul asteptat dar nah, asta e. Domnisoara in cauza apreciaza oricum alt gen de muzica. Lasand asta la o parte, ascultati Bob Dylan - One More Cup of Coffee:



Niciun comentariu: