Putina lume o sa aprecieze ce postez aici si cine o sa aprecieze aceste melodii ii multumesc. Nici o manea - spun dinainte ca sa stiti!

miercuri, 3 septembrie 2008

Enslavement of Beauty - And Still I Wither

Enslavement of Beauty nu este of formatie pe care o apreciam prea mult dar odata cu o impulsionare nevoita am reascultat cateva albume si am ramas placut surprins. Enslavement of Beauty este o trupa de symphonic black metal originara din Norvegia care s-a format in 1995. Pana acuma are 4 albume scoase din care eu nu am decat 2 din nefericire dar voi lucra asupra acestui factor in viitor. Pana atunci va propun melodia And Still I Wither si presupun ca vor mai veni si altele candva.

4 comentarii:

daniels spunea...

/probabil ai Traces O` Red si Megalomania, le am si eu, in plus mai am Mere contemplations dar nu gasesc nicaeri The perdition desi a aparut de asta primavara. Ceva sugestii de cautare?

Adrian spunea...

poti sa cauti pe torrente - e aproape imposibil sa nu gsesti. Keyword+torrent=download in google si gasesti

Anonim spunea...

super piesa asta...dami si mie id tau pls sami dai niste piese..sau iti dau id meu ca sa nu postezi id tau pe blog..id meu e schwermutig@yahoo.com

Adrian spunea...

dupa cum am mai spus si mai sus. o gasesti usor piesa pe torrente.