Putina lume o sa aprecieze ce postez aici si cine o sa aprecieze aceste melodii ii multumesc. Nici o manea - spun dinainte ca sa stiti!

sâmbătă, 23 august 2008

Emeric Imre - Nebun de Alb

Prima data cand l-am vazut pe Emeric Imre nu am crezut ca e mare lucru de capul lui. M-am inselat amarnic pentru ca are cateva melodii foarte frumoase. E adevarat ca a fost foarte activ pe vremea Cenaclului Flacara si ca are mult mai multe melodii compuse decat cele pe care le poti asculta la tine acasa pe un CD sau chiar MP3 downloadat de pe Net prin piraterie. Oricum, daca nu ati auzit de el sper ca de acuma sa fiti putini mai atenti si va propun spre ascultare melodia care este cea mai cunoscuta de la el, Nebun de Alb. Este acea melodie care se uita greu daca simti muzica folk si versurile cu substrat, "Te iubesc cu mila si cu Groaza, Tot ce-i al tau mi se cuvine mie, ca un nebun de alb ce captureaza regina alba pentru vesnicie". O melodie scurta dar foarte frumoasa: Emeric Imre - Nebun de Alb:

3 comentarii:

Leah spunea...

regina neagra :)..frumoasa melodia

Anonim spunea...

Hmmm... mai sunt oameni care nu doar ca au auzit de Emeric Imre dar si vorbesc cu placere de el si muzica lui... Felicitari!!
Mai era de spus ca versurile piesei Nebunul de alb apartin marelui Adrian Paunescu si ca au fost scrise candva demult pentru o domnisoara pasionata de sah ;)
Melodia este superba insa Emeric mai are multe piese la fel daca nu chiar mai bune... trebuie doar sa-ti pleci urechea :D

Andreea spunea...

ha! superba melodia! si eu am postat-o pe blogul meu de muzica anul asta! ma bucura sa stiu ca si altii mai stiu melodia:)