Putina lume o sa aprecieze ce postez aici si cine o sa aprecieze aceste melodii ii multumesc. Nici o manea - spun dinainte ca sa stiti!

marți, 6 mai 2008

Eluveitie - Andro

Eluveitie este o formatie de origine elvetiana de care probabil nu ati auzit pana acuma. Ei sunt cunoscuti dar numai in cercul celor care asculta folk metal, melodic death metal si ceea ce unii considera viking metal. In principiu vorbim de un metal mai interesant pentru ca Eluveitie chiar suna foarte bine. Multi ar spune ca nu se compara cu Ensiferum dar eu zic ca au unele melodii, ca si Andro, care te fac sa dai din cap fara sa vrei. Ia sa vedem daca am dreptate. Va propun sa ascultati Andro, semnat Eluveitie.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Intr-adevar foarte faina trupa, dar imi pare rau sa-ti spun ca sunt din Elvetia...

Adrian spunea...

da, ai dreptate, scrisesem eu gresit. tot timpul spun suedia in loc de elvetia nu stiu de ce :)

Anonim spunea...

Respect pentru asta.

Anonim spunea...

hehehehe, au rupt scena in 14 la Iasi pe 29 nov.

Adrian spunea...

Sunt sigur ca au facut asta. As fi fost acolo insa uneori sunt lucruri mai importante de facut. Data nu a fost buna din punctul meu personal de vedere. O sa ii vad data viitoare sau in strainatate