Putina lume o sa aprecieze ce postez aici si cine o sa aprecieze aceste melodii ii multumesc. Nici o manea - spun dinainte ca sa stiti!

duminică, 16 martie 2008

Trooper - Doar A Mea

Acu ceva timp v-am mai propus o melodie semnata Trooper, si anume De La Inceputuri. Doar A Mea este cantecul ce vi-l propun astazi, il puteti gasi si cantat live pe YouTube, il puteti si downloada in format MP3 de pe unde apucati. Mi-as dori ca Trooper din Romania (caci mai este inca o trupa din Canada care se numeste la fel) sa fie promovata ceva mai mult. Sunt sigur ca ar avea succes. Oricum, sigur versurile din aceasta melodie vor lovi cateva persoane si cine stie, poate o sa ajungeti si voi sa o ascultati de vreo 5-10 ori pe zi ca mine acuma. Trooper - Doar A Mea:

Un comentariu:

Anonim spunea...

trooper i-am vazut live de cateva ori. imi plac, energici si de prea mult timp in underground. poate ca merita mai mult.cred ca lipsa de promovare nu ii propulseaza mai mult.