Putina lume o sa aprecieze ce postez aici si cine o sa aprecieze aceste melodii ii multumesc. Nici o manea - spun dinainte ca sa stiti!

marți, 7 august 2007

Welcome

Eternul "Welcome" de la inceputul unui blog. Am mai facut acum un blog, acesta, al doilea in romana pe langa nu stiu cate in engleza cu care colaborez. Am zis sa o fac si pe asta si sa fac exact ce imi place referitor la muzica. Eu traiesc in muzica asa ca am zis sa fac un blog in care sa scriu ce imi place mie din muzica, poate ajut pe cineva, poate dau un exemplu bun, poate cine stie, doar pentru a ma da mare ca am foarte multa muzica si stiu mai multe decat the average Romanian music listener. Eu ascult orice in afara de manele deci aici veti gasi cam orice. Veniti din cand in cand sa vedeti cate ceva frumos (adica poate un videoclip furat de pe youtube) sau sa auziti o melodie care nu ati mai auzit-o pana acum (poate nu ati mai auzit-o, sunt si multi care stiu multa muzica buna, mult mai multa ca mine cu siguranta).

Un comentariu:

Eram cumva... spunea...

Imi plac absolut toate piesele, de la prima pana la ultima. So you definitely are in my blogroll!

E genial blogul. Serios.